יום חמישי, יולי 21, 2016

מנח הפה והשפתיים יכולים לארגן לנשים עזרה קצרת טווח לשליטה במערכת השתן.
כאשר אוספים את השפתיים פנימה יש לתנועה השפעה על תנועת הסוגר של צינור השתן. זו פעילות יעילה לנשים שקצב ההליכה שלהן לשרותים יוצר בריחת שתן מעטה.
התרגיל יעיל פחות למצבים שיש בהם חולשת שרירים ברצפת האגן.
חשוב לתרגל החזקה ממושכת ולשים לב לשינויים במצב השפתיים במהלך האיסוף.

יום שלישי, יולי 19, 2016

פעולות קלות ללמידה וטובות לתינוקות ולכל אדם בשיטת פאולה



לתינוקות קל יחסית לחוש את השקעים שבכפות הידיים והרגליים, מגע של המבוגר בשקעים מעורר תגובות שונות ולעתים אף מקל על תפקוד מערכת העיכול.
מבוגרים יכולים לגעת בכפות הידיים של עצמם או בכפות הרגליים ולהניח למגע כדי להמשיך לחוש את השקע, ככל שהגוף פעיל יותר עקב המגע כך עולה היכולת לחדדו ולהיפך.

מבנה עצמות האגן ושרירי רצפת האגן


עצמות האגן מחזיקות את שרירי רצפת האגן, למרות שמבנה העצמות קבוע יש למצב השרירים יכולת להשפיע על זוית ההחזקה ויכולת התנועה של האגן כולו.
כפי שרואים בצילום עמוד השדרה, עצמות האגו ומפרקי הירכיים והרגליים הם יחידה אחת. מכך קל להבין איזו השפעה יש לתנועת השרירים ברצפת האגן על תנועת הגוף כולו

יום ראשון, יולי 17, 2016

ריקון מלא של שלפוחית השתן בשיטת פאולה

בשפתיים ובלשןן יש אפשרות לתנועה לא קבועה ולא סיסתמתית המשפיעה לטובה על תפקודי השתן.
הדבר יעיל בטווח שבין קשיי התרוקנות לבין בעיות שליטה ודחיפות יתר.
ממליצה למי שרוצה לנסות לשחק עם הנחת הלשון על השפתיים כדי להפעילה בצורות שונות תוך לחץ רל לעשות זאת על האסלה. זו הדרך להכיר התרוקנות שאינה כרוכה במאמץ ומשחררת יותר שתן ממה שנשים עם התרוקנות חלקית יכולות לשחרר.

תנאים מיטיבים לתנועות של שרירי רצפת האגן ולחיזוקה

  הגישה של שיטת פאולה לשרירי רצפת האגן כוללת כמה הבטים: שינוי הרגלי חשיבה, שיפור תשומת הלב ועידוד רגישות לתנאים שמשפרים תנועות וכמו כן תנו...